Infrastructure and Zones

Monday, 27 January 2020 17:18

တရုတ်နိုင်ငံသို့ကုန်တင်ပို့ယာဉ်များပြားမှုကြောင့် မူဆယ် (၁၀၅) မိုင်တွင်ကုန်သွယ်ရေးစခန်းသစ် တည်ဆောက်ရန်လိုအပ်နေ

မူဆယ် (၁၀၅) မိုင် နယ်စပ်ကုန်သွယ်စခန်းတွင် ကုန်စည်တင်ပို့သည့် ကုန်တင်ယာဉ်အစီးရေ များပြားလာ၍ ယာဉ်ရပ်နားရန် နေရာအခက်အခဲများ ဖြစ်ပေါ်နေမှုကြောင့် ကုန်သွယ်ရေးစခန်းသစ် ထပ်မံဖော်ဆောင်ရန် လိုအပ်ကြောင်း သိရသည်။
Monday, 27 January 2020 15:22

ရန်ကုန်-တောင်ငူ ရထားလမ်းပိုင်း အဆင့်မြှင့်တင်ခြင်းလုပ်ငန်းများအား ကြည့်ရှုစစ်ဆေး

ရန်ကုန်-မန္တလေးလမ်းပိုင်း အဆင့်မြှင့်တင်ရေးစီမံကိန်း၏ အဆင့် (၂) ဖြစ်သော တောင်ငူ-ရန်ကုန် ရထားလမ်းပိုင်း အဆင့်မြှင့်တင်ခြင်း လုပ်ငန်းများကို ဆောင်ရွက်လျက်ရှိပြီး ဇန်နဝါရီလ ၂၆ ရက်နေ့ နံနက်ပိုင်းက ပို့ဆောင်ရေးနှင့် ဆက်သွယ်ရေးဝန်ကြီးဌာန ပြည်ထောင်စုဝန်ကြီး ဦးသန့်စင်မောင်က လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်မှုများကို ကြည့်ရှု စစ်ဆေးခဲ့သည်။
Monday, 27 January 2020 13:23

တစ်နိုင်ငံလုံးအတိုင်းအတာဖြင့် ဖြန့်ဖြူးပေးနိုင်မည့် သဘာဝဓာတ်ငွေ့ ပိုက်လိုင်းကွန်ရက် တည်ဆောက်ရန်စီစဉ်

မြန်မာနိုင်ငံအတွင်း ထုတ်လုပ်နေသည့် သဘာဝဓာတ်ငွေ့များကို တစ်နိုင်ငံလုံးဖြန့်ဖြူးပေးနိုင်ရန်အတွက် ပိုက်လိုင်းကွန်ရက်ကို ဖြန့်ကြက်တည်ဆောက်နိုင်ရန် လိုအပ်၍ ထိုပိုက်လိုင်းများသည် သဘာဝဓာတ်ငွေ့သာမက LNG (သဘာဝဓာတ်ငွေ့ရည်) များ ဖြန့်ဖြူးပေးနိုင်ရန် ဆောင်ရွက်မည်ဖြစ်ကြောင်း လျှပ်စစ်နှင့်စွမ်းအင် ပြည်ထောင်စုဝန်ကြီး ဦးဝင်းခိုင်က ပြောသည်။
Saturday, 25 January 2020 14:15

လာမည့် ဘဏ္ဍာနှစ်မှသာ အ.ထ.က(၂)လှိုင်ကျောင်းတွင် RC(၄)ထပ်ကျောင်း ဆောင်သစ်တစ်ခုဆောက်လုပ်နိုင်မည်

ရန်ကုန်မြို့ရှိ အ.ထ.က(၂)လှိုင်ကျောင်းတွင် RC(၄)ထပ်ကျောင်း ဆောင်သစ်တစ်ခု ကိုလာမည့် ၂ဝ၂ဝ-၂ဝ၂၁ဘဏ္ဍာနှစ် တွင် ရရှိသည့်
Saturday, 25 January 2020 09:06

စက်မှုကဏ္ဍနှင့် နိုင်ငံခြားပို့ကုန်ကဏ္ဍအတွက်တိုးတက်လာစေရန် ရန်ကုန်၌ဧကနှစ်ထောင် စက်မှုဇုန်တည်ထောင်မည်

မြန်မာနိုင်ငံတွင် စက်မှုကဏ္ဍနှင့် နိုင်ငံခြားပို့ကုန်ကဏ္ဍအတွက် အထောက်အပံ့ဖြစ်စေမည့် ရန်ကုန်၌ ဧက ၂,၀၀၀ ရှိ စက်မှုဇုန်တစ်ခု
Friday, 24 January 2020 17:32

မှော်ဘီမြို့တွင် စက်မှုဇုန်စီမံကိန်း ဆောင်ရွက်ရန် စီစဉ်နေ

ရန်ကုန်မြို့ စည်ပင်သာယာ နယ်နိမိတ်ပြင်ပရှိ မြို့နယ် ၁၁ မြို့နယ်အတွင်းမှ မှော်ဘီမြို့တွင် စက်မှုဇုန်စီမံကိန်း ဆောင်ရွက်ရန် လာရောက်စုံစမ်းမှုတွေရှိကြောင်း သိရသည်။
Friday, 24 January 2020 16:15

ဓာတ်အားပေးစက်ရုံ ၇ ခု မှ ၁၁၆၆ မဂ္ဂါဝပ် ကို မတ်လတွင် စတင်ဖြန့်ဖြူးပေးမည်

ရန်ကုန်မြို့ အလုံမြို့နယ်တွင် တည်ဆောက်နေသည့် သဘာဝဓာတ်ငွေ့သုံး လျှပ်စစ်ဓာတ်အားထုတ် စက်ရုံကို မတ်လမှ စတင် ဓာတ်အားထုတ်လုပ်နိုင်ပြီဖြစ်ကြောင်း သတင်းရရှိပါတယ်။
Friday, 24 January 2020 11:35

သာကေတမြို့နယ် မြင်တော်သာလမ်းတွင် အုတ်ရေမြောင်းနှင့် Box Culvert များတည်ဆောက်ပေးသွားမည်

သာကေတမြို့နယ်ရှိ မြင်တော်သာလမ်းတွင် (၄)ပေအကျယ် အုတ်ရေမြောင်း (၇၆၂၀)ပေနှင့် (၅)ပေအကျယ် Box Culvert (၁၆)လုံး ဆောင်ရွက်ရန် ၂၀၁၉-၂၀၂၀ ဘဏ္ဍာရေးနှစ်တွင် လျာထားပြီး ဖြစ်ကြောင်း ရန်ကုန်မြို့တော်ဝန် ဦးမောင်မောင်စိုးက ပြောသည်။
Thursday, 23 January 2020 16:43

မြန်မာ-ဂျပန် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်မည့် ဟံသာဝတီ လေဆိပ်စီမံကိန်း ဆောင်ရွက်ရန် ဆွေးနွေးမှုများ မပြီးပြတ်သေး

ဂျပန်-မြန်မာပူပေါင်းဆောင်ရွက်မည့် ဟံသာဝတီ အပြည်အပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ်စီမံကိန်းကို ၂၀၂၀ နှစ်ပိုင်းတွင် သဘောတူလက်မှတ်ရေးထိုးနိုင်မည်လို့ ခန့်မှန်းထားတယ်လို့ ပို့ဆောင်ရေးနှင့် ဆက်သွယ်ရေး ဝန်ကြီးဌာန ဒု ညွှန်ကြားရေးမှူးချုပ် ဦးရဲထွဋ်အောင်ကပြောသည်။   လက်ရှိ အချိန်တွင် လေကြောင်း ပို့ဆောင်ရေး ညွှန်ကြားမှု ဦးစီးဌာန ရန်ကုန် အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ် အော်ပရေတာ အဖြစ် လုပ်ကိုင်နေသော Yangon Aerodrome (YACL) ကုမ္ပဏီနှင့် ဂျပန်နိုင်ငံ၏ ပို့ဆောင်ရေး ဆိုင်ရာ ဌာန ဒုဝန်ကြီး အဖွဲ့တို့ကြား ဆွေးနွေးမှုများသည် ၅ ကြိမ်ခန့်အထိ ရှိထားပြီ ဖြစ်ကြောင်း ဦးရဲထွဋ်အောင်ကပြောသည်။     လတ်တလောတွင် ဂျပန် အစိုးရဘက်က ဟံသာဝတီ အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ် စီမံကိန်းကို ဂျပန်ကုမ္ပဏီများက ဆောက်လုပ်ခွင့်နှင့် လေဆိပ် အော်ပရေတာ လုပ်ကိုင်ခွင့်ရပါက စီမံကိန်း ကုန်ကျစရိတ် အားလုံးကို တရားဝင် ဖွံ့ဖြိုးမှု ချေးငွေ (ODA) ထုတ်ချေးပေးမည့်ကိစ္စများ အပါအဝင် အခြားအသေးစိတ်များကို ဆွေးနွေးနေကြကြောင်း သိရသည်။     ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီးရှိ အစိုးရပိုင်မြေ ဧက (၉၀၀၀) ကျော်ပေါ်တွင် ဆောက်လုပ်မည့်ဖြစ်ပြီး လေဆိပ်စီမံကိန်း တည်ဆောက်မှု ကုန်ကျစရိတ်သည် အမေရိကန်ဒေါ်လာ ၁ ဒသမ ၅ ဘီလီယံမှ ၂ ဘီလီယံအထိ ရှိနိုင်မည်လို့လည်း ခန့်မှန်းထားကြောင်း သိရသည်။     မြန်မာနှင့်ဂျပန် အစိုးရအာဏာပိုင်များသည် လေဆိပ်တည်ဆောက်ရေး စီမံကိန်းအတွက် ပြင်ဆင်ရန် ကြိမ်ဖန်များစွာ တွေ့ဆုံခဲ့ကြသည်။ မြန်မာနိုင်ငံ လေကြောင်းပို့ဆောင်ရေး ညွှန်ကြားမှုဦးစီးဌာန (DCA) က လေဆိပ်သစ် တည်ဆောက်ရေးအတွက် မြေဧရိယာ ဟက်တာ ၃၆ဝဝ နီးပါး ပံ့ပိုးပေးမည် ဖြစ်ပြီး လေဆိပ်ဒီဇိုင်းကို ရထားလမ်းကွန်ရက် တစ်ခုနှင့် ချိတ်ဆက်ရန် ရေးဆွဲမည် ဖြစ်သည်။     ပထမအဆင့်တွင် အဆိုပြုထားသော လေဆိပ်သို့ အမြန်ကားလမ်းတစ်ခု ချိတ်ဆက်ပေးမည်ဖြစ်ပြီး ဒုတိယအဆင့်တွင် အမြန်ရထားလမ်းတစ်ခု ဆက်သွယ်ပေးမည်ဖြစ်သည်။     လေဆိပ်စီမံကိန်းမှာ အစိုးရ၏ ပံ့ပိုးကူညီမှု ရရှိပြီး စီမံကိန်းကို စောနိုင်သမျှစော၍ စတင်ရန် ဦးစားပေးဆောင်ရွက်ခဲ့ကြောင်း ပို့ဆောင်ရေးနှင့် ဆက်သွယ်ရေးဝန်ကြီးဌာနမှ ဒုတိယအမြဲတမ်းအတွင်းဝန် ဦးအောင်ရဲထွန်းနှင့် လေကြောင်း ပို့ဆောင်ရေးညွှန်ကြားမှုဦးစီးဌာနမှ ဒုတိယညွှန်ကြားရေးမှူးချုပ် ဦးရဲထွဋ်အောင် ကပြောကြားခဲ့သည်။     လက်ရှိအချိန်တွင် ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီးကို ဖြတ်၍ နေ့စဉ် လေယာဉ် အစင်း ၇ဝဝ ခန့် ပျံသန်းနေကြောင်း၊ ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီးတွင် လေဆိပ်တစ်ခုရှိပါက မြန်မာနိုင်ငံအနေဖြင့် အကျိုးရှိမည့် အပြင် ပဲခူးနှင့်ရန်ကုန်ကြား သယ်ယူပို့ဆောင်ရေး ကွန်ရက်များ တိုးတက် လာမည်ဖြစ်ကြောင်း ပဲခူးတိုင်းဒေသကြီး ဘဏ္ဍာရေးနှင့် စီမံကိန်းဝန်ကြီး ဦးညွန့်ရွှေက ပြောကြားခဲ့သည်။     ရန်ကုန်လေဆိပ်သည်လည်း ထပ်မံတိုးချဲ့နိုင်တော့မည် မဟုတ်သည့်အတွက် လာမည့်နှစ်များ၌ မြန်မာနိုင်ငံတွင် ခရီးသည် အများအပြားကို လက်ခံနိုင်မည့် အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ်တခုသည် အမှန်တကယ် လိုအပ်လာမည် ဖြစ်ကြောင်း သိရသည်။     ထို့်ကြောင့် အစိုးရအနေဖြင့် စီမံကိန်း တစ်ခုလုံး အပြည့်အဝ ပြီးစီးပါက တစ်နှစ်လျှင် ခရီးသည် သန်း ၃၀ ကျော်အထိ ဝန်ဆောင်မှုပေးနိုင်မည့် ဟံသာဝတီ အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေဆိပ်စီမံကိန်းကို ဗဟာဗျူဟာရေးဆွဲကာ အကောင်အထည်ဖော်နေခြင်း ဖြစ်သည်။     အရင်နှစ်များက အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာလေဆိပ်တည်ဆောက်ရန် တင်ဒါ ၂ ကြိမ်ခေါ်ယူခဲ့သော်လည်း ပထမတစ်ကြိမ်ကို ကိုရီးယားနိုင်ငံ အင်ချွန်ကုမ္ပဏီက ဆောက်လုပ်ခွင့်ရရှိခဲ့ပြီး ကုမ္ပဏီအနေဖြင့် သတ်မှတ်ကာလအတွင်း ရင်းနှီးမြှုပ်နှံပမာဏ ထည့်သွင်းခြင်းမရှိသည့်အတွက် စာချုပ်ပျက်ပြယ်ခဲ့ခြင်းဖြစ်ကြောင်း သိရသည်။     ဒုတိယအကြိမ်တွင် ဂျပန်၊စင်္ကာပူ ကုမ္ပဏီများပူးပေါင်းထားသည့် JGC-Yangnam-Changi Airport International Consortium က တင်ဒါအောင်မြင်ခဲ့ပြီး ဟံသာဝတီလေဆိပ် ပြီးသွားပါကထိုလေဆိပ်တွင် အပြည်ပြည်ဆိုင်ရာ လေကြောင်းလိုင်းအားလုံး ဆင်းသက်ရန်ကိစ္စနှင့် ရန်ကုန်မြို့နှင့် ဟံသာဝတီလေဆိပ်ကြား Transport Network ချိတ်ဆက်ရန်အတွက်     ကားလမ်းဆောက်ရမည့်ကိစ္စများတွင် ကုမ္ပဏီဘက်က လိုချင်သောအနေအထားကို အစိုးရဘက်က မပေးနိုင်ခဲ့ခြင်း၊ ရန်ကုန်လေဆိပ်နှင့် ဟံသာဝတီလေဆိပ်ကြား တိကျသော ပိုင်းခြားမှုလုပ်၍ အာမခံချက်မပေးနိုင်ခဲ့ခြင်းတို့ကြောင့် အစီအစဉ်ပျက်ခဲ့ကြောင်း သိရသည်။     Myanmar Builders Guide     ---Zawgyi---     ျမန္မာ-ဂ်ပန္ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မည့္ ဟံသာဝတီ ေလဆိပ္စီမံကိန္း ေဆာင္ရြက္ရန္ ေဆြးေႏြးမႈမ်ား မၿပီးျပတ္ေသး     ဂ်ပန္-ျမန္မာပူေပါင္းေဆာင္ရြက္မည့္ ဟံသာဝတီ အျပည္အျပည္ဆို္င္ရာ ေလဆိပ္စီမံကိန္းကို ၂၀၂၀ ႏွစ္ပိုင္းတြင္ သေဘာတူလက္မွတ္ေရးထိုးႏိုင္မည္လို႔ ခန္႔မွန္းထားတယ္လို႔ ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာန ဒု ၫႊန္ၾကားေရးမႉးခ်ဳပ္ ဦးရဲထြဋ္ေအာင္ကေျပာသည္။     လက္ရွိ အခ်ိန္တြင္ ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ ေအာ္ပေရတာ အျဖစ္ လုပ္ကိုင္ေနေသာ Yangon Aerodrome (YACL) ကုမၸဏီႏွင့္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ၏ ပို႔ေဆာင္ေရး ဆိုင္ရာ ဌာန ဒုဝန္ႀကီး အဖြဲ႕တို႔ၾကား ေဆြးေႏြးမႈမ်ားသည္ ၅ ႀကိမ္ခန႔္အထိ ရွိထားၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ဦးရဲထြဋ္ေအာင္ကေျပာသည္။     လတ္တေလာတြင္ ဂ်ပန္ အစိုးရဘက္က ဟံသာဝတီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္ စီမံကိန္းကို ဂ်ပန္ကုမၸဏီမ်ားက ေဆာက္လုပ္ခြင့္ႏွင့္ ေလဆိပ္ ေအာ္ပေရတာ လုပ္ကိုင္ခြင့္ရပါက စီမံကိန္း ကုန္က်စရိတ္ အားလုံးကို တရားဝင္ ဖြံ႕ၿဖိဳးမႈ ေခ်းေငြ (ODA) ထုတ္ေခ်းေပးမည့္ကိစၥမ်ား အပါအဝင္ အျခားအေသးစိတ္မ်ားကို ေဆြးေႏြးေနၾကေၾကာင္း သိရသည္။     ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီးရွိ အစိုးရပိုင္ေျမ ဧက (၉၀၀၀) ေက်ာ္ေပၚတြင္ ေဆာက္လုပ္မည့္ျဖစ္ၿပီး ေလဆိပ္စီမံကိန္း တည္ေဆာက္မႈ ကုန္က်စရိတ္သည္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁ ဒသမ ၅ ဘီလီယံမွ ၂ ဘီလီယံအထိ ရွိႏိုင္မည္လို႔လည္း ခန္႔မွန္းထားေၾကာင္း သိရသည္။     ျမန္မာႏွင့္ဂ်ပန္ အစိုးရအာဏာပိုင္မ်ားသည္ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ေရး စီမံကိန္းအတြက္ ျပင္ဆင္ရန္ ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ ေတြ႕ဆုံခဲ့ၾကသည္။ ျမန္မာႏိုင္ငံ ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာန (DCA) က ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ေျမဧရိယာ ဟက္တာ ၃၆ဝဝ နီးပါး ပံ့ပိုးေပးမည္ ျဖစ္ၿပီး ေလဆိပ္ဒီဇိုင္းကို ရထားလမ္းကြန္ရက္ တစ္ခုႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ရန္ ေရးဆြဲမည္ ျဖစ္သည္။     ပထမအဆင့္တြင္ အဆိုျပဳထားေသာ ေလဆိပ္သို႔ အျမန္ကားလမ္းတစ္ခု ခ်ိတ္ဆက္ေပးမည္ျဖစ္ၿပီး ဒုတိယအဆင့္တြင္ အျမန္ရထားလမ္းတစ္ခု ဆက္သြယ္ေပးမည္ျဖစ္သည္။     ေလဆိပ္စီမံကိန္းမွာ အစိုးရ၏ ပံ့ပိုးကူညီမႈ ရရွိၿပီး စီမံကိန္းကို ေစာႏိုင္သမွ်ေစာ၍ စတင္ရန္ ဦးစားေပးေဆာင္႐ြက္ခဲ့ေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးႏွင့္ ဆက္သြယ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ ဒုတိယအၿမဲတမ္းအတြင္းဝန္ ဦးေအာင္ရဲထြန္းႏွင့္ ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးၫႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ ဒုတိယၫႊန္ၾကားေရးမႉးခ်ဳပ္ ဦးရဲထြဋ္ေအာင္ ကေျပာၾကားခဲ့သည္။     လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီးကို ျဖတ္၍ ေန႔စဥ္ ေလယာဥ္ အစင္း ၇ဝဝ ခန႔္ ပ်ံသန္းေနေၾကာင္း၊ ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီးတြင္ ေလဆိပ္တစ္ခုရွိပါက ျမန္မာႏိုင္ငံအေနျဖင့္ အက်ိဳးရွိမည့္ အျပင္ ပဲခူးႏွင့္ရန္ကုန္ၾကား သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ကြန္ရက္မ်ား တိုးတက္ လာမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပဲခူးတိုင္းေဒသႀကီး ဘ႑ာေရးႏွင့္ စီမံကိန္းဝန္ႀကီး ဦးၫြန႔္ေ႐ႊက ေျပာၾကားခဲ့သည္။     ရန္ကုန္ေလဆိပ္သည္လည္း ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ႏိုင္ေတာ့မည္ မဟုတ္သည့္အတြက္ လာမည့္ႏွစ္မ်ား၌ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္ ခရီးသည္ အမ်ားအျပားကို လက္ခံႏိုင္မည့္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္တခုသည္ အမွန္တကယ္ လိုအပ္လာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။     ထို႔္ေၾကာင့္ အစိုးရအေနျဖင့္ စီမံကိန္း တစ္ခုလုံး အျပည့္အဝ ၿပီးစီးပါက တစ္ႏွစ္လွ်င္ ခရီးသည္ သန္း ၃၀ ေက်ာ္အထိ ဝန္ေဆာင္မႈေပးႏိုင္မည့္ ဟံသာဝတီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္စီမံကိန္းကို ဗဟာဗ်ဴဟာေရးဆြဲကာ အေကာင္အထည္ေဖာ္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။     အရင္ႏွစ္မ်ားက အျပည္ျပည္ဆို္င္ရာေလဆိပ္တည္ေဆာက္ရန္ တင္ဒါ ၂ ႀကိမ္ေခၚယူခဲ့ေသာ္လည္း ပထမတစ္ႀကိမ္ကို ကိုရီးယားႏိုင္ငံ အင္ခၽြန္ကုမၸဏီက ေဆာက္လုပ္ခြင့္ရရွိခဲ့ၿပီး ကုမၸဏီအေနျဖင့္ သတ္မွတ္ကာလအတြင္း ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံပမာဏ ထည့္သြင္းျခင္းမရွိသည့္အတြက္ စာခ်ဳပ္ပ်က္ျပယ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။     ဒုတိယအႀကိမ္တြင္ ဂ်ပန္၊စကၤာပူ ကုမၸဏီမ်ားပူးေပါင္းထားသည့္ JGC-Yangnam-Changi Airport International Consortium က တင္ဒါေအာင္ျမင္ခဲ့ၿပီး ဟံသာဝတီေလဆိပ္ ၿပီးသြားပါက ထိုေလဆိပ္တြင္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလေၾကာင္းလိုင္းအားလုံး ဆင္းသက္ရန္ကိစၥႏွင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ႏွင့္ ဟံသာဝတီေလဆိပ္ၾကား Transport Network ခ်ိတ္ဆက္ရန္အတြက္     ကားလမ္းေဆာက္ရမည့္ ကိစၥမ်ားတြင္ ကုမၸဏီဘက္က လိုခ်င္ေသာအေနအထားကို အစိုးရဘက္က မေပးႏိုင္ခဲ့ျခင္း၊ ရန္ကုန္ေလဆိပ္ႏွင့္ ဟံသာဝတီေလဆိပ္ၾကား တိက်ေသာ ပိုင္းျခားမႈလုပ္၍ အာမခံခ်က္မေပးႏိုင္ခဲ့ျခင္းတို႔ေၾကာင့္ အစီအစဥ္ပ်က္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။  

Search Articles